Por formájú kollagén

Kollagén por(Collagen powder)

Collagen powders - kollagén por

Por formájú kollagének széles választéka. Kollagén poraink hidrolizált (peptid) kollagént tartalmaznak, amelyeknek jobb a felszívódása a gyomorból és így jobban tudnak hasznosulni. Marha kollagén porok és halkollagén porok közül tud választani. A kollagén por előnye, hogy könnyen oldódik, nagyon magas a kollagén tartalma és finom ízekben elérhető, de akár ízesítetlen kollagént is tud választani. Vannak komplex kollagén porok is, amelyekben extra hialuronsav, vitamin, ásványi-aynag is található.

Nézet:
Sorrend:

Mennyi idő után érezhető a kollagén por hatása?

A kollagén peptidek (hirdolizált kollagén) gyorsan felhasználásra kerül a gyomorból és a véráramba kerül. A tested egy órán belül elkezdi felhasználni a bevitt kollagént és elkezdi építeni a hajad, körmöd, hajad, izületeid. Az eredmények 4 hét kollagén bevitele után már látszódhatnak. Pár hónapos kollagén kúra után észrevehetően megszépül a bőr, enyhülhetnek az izületi fájdalmak és haja csillogóvá válhat. A kollagén bevételének nincsenek ismert mellékhatásai, így ez az egyik legbiztonságosabb és legjobb étrend-kiegészítő.

Hány gramm kollagént szedjek naponta?

Kollagén porokból napi 5000–10.000 mg az ajánlott napi bevitel. Bármikor beszedhető a kollagén (reggel, délben, vagy akár este is)

A kollagén okozhat súlygyarapodást?

A piacon lévő számos más kiegészítőtől eltérően a kollagén bizonyítottan segíthet a fogyásban és a testzsír csökkentésében! A kollagén nemcsak a fogyásban, hanem a bőr szerkezetének javításában, a gyulladás csökkentésében és a GI egészségének javításában is segíthet.

Milyen ételekben van sok kollagén?

Sok kollagént tartalmazó ételek és italok a következőek: halak, csirke, tojásfehérje, citrusfélék, piros és sárga zöldségek, fokhagyma, fehér tea.

Mi építheti le a kollagént a szervezetben?

A következő tevékenységek tudják erősen roncsolni a kollagént szervezetünkben:

  • Túl sok cukrot és finomított szénhidrátot fogyaszt: a cukor megzavarja a kollagén azon képességét, hogy önmagát helyrehozza.
  • Túl sok napsütés: az ultraibolya sugárzás csökkentheti a kollagén termelést.
  • A dohányzás csökkenti a kollagén termelést.